Entente Florale
Nové logo pro Asociaci Souznění – Entente Florale jsme navrhli v rámci redesignu vizuální identity. Motiv květu symbolizuje pozitivní změnu a blízký vztah k přírodě. Květ je vsazen do kruhu z barevné mozaiky symbolizující širokou škálu aktivit, kterým se asociace věnuje.
i-divadlo.cz
Pro i-divadlo, informační publicistický portál o divadelní scéně v ČR, jsme navrhli čistou, zapamatovatelnou značku. Logo symbolizuje oponu a šapitó, prvky, které jsou neodmyslitelně spojeny s divadelní scénou.
Město Černošice
Hlavním motivem loga je stylizovaná vlna se třemi vrcholy, nad nimiž jsou tři ovály. Vlna symbolizuje řeku Berounku, protékající městem. Tři vrcholy vlny jsou tři městské části Černošic. Tato kombinace zároveň evokuje rodinu, jelikož se ovály svažují od největšího k nejmenšímu.
Eye candy
Eye candy ve volném překladu znamená pastva pro oči. Navržená typografie svým vzhledem připomíná zamotaný barevný provázek. Logotyp tak představuje hlavní činnost společnosti, kterou je navrhování a ruční výroba oblečení a módních doplňků.
Playground
Pro Playgroundtravel.cz jsme navrhli nové snadno zapamatovatelné logo v rámci redesignu celkového vizuálního stylu. Grafický symbol vlny a palmy vycházející z původního loga odkazuje na zaměření společnosti – poskytování lekcí surfingu.
Doing Real
Přáním klienta bylo zakomponovat do loga realitní kanceláře stylizovaný domek a šipku. Tak vznikl nápad domek pootočit vždy o devadesát stupňů a vytvořit tak symbol, připomínající půdorys bytu. Šipka přitom představuje střechu domu.
CEV VIANA
Společnost CEV Viana nabízí školám výukové programy zaměřené na ekologii. Slovo „Via“ v latinském překladu znamená cesta. Logotyp je proto vytvořen pomocí bodu, který prochází linkou vykreslující celý nápis. Grafické znázornění listu a odkazuje na aktivity společnosti.
Lumeo
Lumeo je sub-brand společnosti MB-systems, která se věnuje prodeji LED technologií. Logo je složeno z kroužků představujících oblý tvar LED žárovky a zároveň kruhovou výseč dopadajícího světla na povrch. Kroužky se zvětšují směrem do středu symbolu, což značí stabilitu a jistotu.
Marketplay
Marketplay je startup projekt, který si bere za cíl vytvořit komunitu marketingových freelancerů kolem edukativního portálu. Puzzle společně s pestrými barvami symbolizují hru. Puzzle zároveň značí otevřenost a funguje jako pojící prvek (ve smyslu navázání nových pracovních kontaktů).
A.V.I.
Logo jsme pro personální agenturu A.V.I. z Mladé Boleslavi navrhli společně s jejím celkovým vizuálním stylem. Modrá barva symbolizuje stabilitu a profesionalitu a tvar loga vystihuje akceleraci a dynamiku, na které agentura staví svou strategii.
Perfect woman
Logo je tvořeno prvkem připomínajícím hvězdu a vhodně doplněnou typografií. Dynamická hvězda je složena z pěti částí, které odkazují na širokou škálu sportovních aktivit, jež společnost nabízí. Služby jsou určeny především ženám, proto jsou v logu použity odstíny růžové barvy.
Street žurnál
Street žurnál je zpravodajský server zaměřující se na témata, která se jen zřídkakdy dostanou do mainstreamových médií. Hlavním prvkem loga je historická pouliční lampa. Kruh symbolizuje světelný dosah lampy, kdy světlo vynáší pravdu na povrch, na ulici mezi čtenáře.