Paneria
Komunikační kampaň
01Jak jsme začali?
Paneria svým zákazníkům nabízí možnost občerstvení v zázemí jejích restaurací. Tento řetězec nás oslovil s přáním, abychom vytvořili nové produktové vizuály pro následující rok. Reklamním nosičem se měly stát výlohy restaurací a cílem bylo osvěžit stávající vizuál, zaostřit více na produkt a přiblížit jej lidem.
02Co jsme vymysleli?
Dosavadní vizuál Panerie byl laděn ve stylu francouzských kaváren a cukráren 70. let a oplýval vtipem. Bohužel produkt v grafickém řešení zanikal. Rozhodli jsme se mu tedy věnovat více prostoru tím, že jsme nový vizuál provzdušnili a odlehčili, ale zároveň jsme zachovali atmosféru vizuálu stávajícího.
Hambini
Na podzim jsme dostali za úkol zpracovat téma „Americké hody“. Přišli jsme s kombinací amerického hamburgeru a v Panerii již tradičních panini. Tuto vychytávku jsme pojmenovali Hambini, které se ihned stalo hitem a následně nejprodávanějším produktem roku.
Monte Bú
Inspiraci pro navržení jarní kampaně jsme našli v zimě na horách, kdy jsme si po celodenním lyžování řekli: „Když maso, tak hned celá hora masa!“, a zrodil se název „Monte Bú“ neboli hora hovězího masa.
03Jak se nám to povedlo?
Od spuštění nové kampaně Paneria zaznamenala výrazný nárůst prodaných produktů, kterým jsme v kampani dali prostor. Vlajkovou lodí se pak mezi zákazníky staly dnes již notoricky známé Hambini a Monte Bú. Vedení společnosti bylo s naší realizací velice spokojeno.
„Při spolupráci je pro mě prioritou vzájemná sehranost a pochopení. S ideart studiem se tak dělo od prvního briefu.“
- Klára Beránková
- Marketing manager
Děkujeme Vám.
Podobné projekty